Jak korzystać z platformy zakupowej dedykowanej przedsiębiorcom?

Radio RAM | Utworzono: 23.02.2022, 19:03 | Zmodyfikowano: 23.02.2022, 19:03
A|A|A

Materiał Sponsora


Rejestracja konta

Utworzenie konta jest bardzo proste. Wystarczy wejść w panel rejestracyjny i podać niezbędne dane – nazwę i formę prowadzonej działalności, adres mailowy, NIP lub REGON, numer kontaktowy oraz kraj, w którym zarejestrowana jest firma. Kolejnym krokiem będzie akceptacja regulaminu oraz zgód marketingowych. Później wystarczy kliknąć przycisk darmowej rejestracji i poczekać na weryfikację. Wszelkie informacje otrzymasz na maila. Po aktywacji konta można kupować i sprzedawać poszczególne produkty. Co ważne, dostęp do konta można umożliwić również pracownikom. Wystarczy dodać ich w ustawieniach konta, co zajmie jedynie chwilę.


Wycena i sprzedaż

Każdy użytkownik może skorzystać z opcji wyceny. Dzięki temu ustalisz warunki zakupu. Mogą one różnić się w zależności od ilości produktów, które chcesz kupić oraz miejsca i sposobu dostawy. Po ustaleniu szczegółów sprzedający przesyła podsumowanie zamówienia i realizujecie transakcję. Jeżeli chcesz sprzedawać produkty, najpierw musisz dokonać aktywacji. W tym celu należy wykonać przelew o wartości 1 PLN, który zostanie zwrócony na rachunek bankowy. Od tego momentu możesz wystawiać produkty i prowadzić negocjacje z klientami.


Zalety współpracy B2B online

Na platformie zakupowej MerXu (https://merxu.com/) konto może założyć jedynie firma, która wcześniej pomyślnie przejdzie proces weryfikacji. Zakupów można dokonywać hurtowo lub zamawiać pojedyncze sztuki, a także wielokrotnie korzystać z dostępnych ofert. Zapytania ofertowe i negocjacje odbywają się za pośrednictwem komunikatora dostępnego na platformie. Dzięki temu możesz uzyskać atrakcyjniejsze warunki sprzedaży lub zamówić kilka różnych produktów w jednej paczce. MerXu działa także w Czechach, Słowacji, Estonii, na Litwie, Węgrzech oraz w Rumunii. To pozwala uzyskać dostęp do niezbędnych produktów, których akurat polski rynek nie oferuje.

Proste i przyjemne zakupy do Twojego biznesu to prawdziwa oszczędność czasu i pieniędzy. Nie trzeba przemieszczać się między hurtowniami, a ceny bezpośrednio od dystrybutora są niższe. Kupujący może wygodnie opłacić zamówienie przez większość banków działających na terenie kraju, a fakturę otrzyma bezpośrednio od sprzedawcy poprzez komunikator. Warto wybierać nowoczesne, bezpieczne rozwiązania!

 

REKLAMA
To może Cię zainteresować