Social media. Trendy na 2022!

Radio RAM | Utworzono: 28.09.2021, 10:07 | Zmodyfikowano: 28.09.2021, 10:07
A|A|A

Materiał Sponsora


Dynamiczny format – video lub podcast

Dynamiczny sposób prezentacji treści zaskarbia sobie uwagę nie tylko odbiorców (przede wszystkim osób z pokolenia Z), ale także serwisów i ich algorytmów. Materiały video główną rolę grają przede wszystkim na Instagramie, który nie chce odstawać od zyskującego popularność Tik-Toka. Prowadzisz profil na wspomnianym kanale? Zaprzyjaźnij się z IGTV i od czasu do czasu udostępniaj materiały live! W ten sposób nie tylko pozycjonujesz swoje treści, ale także budujesz silny wizerunek marki, co jest działaniem ponadczasowym.


Wartościowy content marketing

Angażujący content marketing to klucz do zdobywania nowych obserwujących, a tym samym nowych Klientów. Co to znaczy wartościowy content marketing? To taka treść, która przydaje się Twojemu potencjalnemu Klientowi i skłania do zapisania posta “na później”. Content powinien nawiązywać do tematu działalności Twojej marki, ale także budować jej silny wizerunek. Algorytm działa w ten sposób, że liczba zapisanych postów jest istotniejsza od liczby polubień (zwłaszcza na Instagramie). Facebook natomiast zwraca uwagę także na ilość udostępnień i komentarzy. Wbrew pozorom popularne “lajki” nie powinny być jedynym elementem, na który zwraca się uwagę. Liczy się przede wszystkim angażowanie fanów.


Estetyka, spójność i minimalizm

Grafika jest nieodłącznym elementem social media, więc warto wspomnieć o estetyce, spójności i minimalizmie, które w 2022 roku nadal będą na topie. Dlatego większość marek odchodzi już od chaotycznych, niespójnych grafik, które sprawiają wrażenie, jakby zostały przygotowane “na szybko”. Obraz powinien być przejrzysty i przedstawiać najważniejsze informacje, które chcemy przekazać Internautom. Scrollując tablicę, to właśnie obraz w pierwszej kolejności skupia uwagę odbiorców.


Influencer marketing

Influencer marketing nigdy nie miał się tak dobrze, jak teraz. Ten obszar marketingu ciągle zyskuje na popularności i...skuteczności. Warunkiem jest zlecenie promocji wiarygodnemu influencerowi, który rzeczywiście przedstawi Twój produkt w sposób autentyczny. Selekcja influencerów powinna uwzględniać grupę odbiorców oraz ogólny wizerunek osoby.

Zagwarantuj swojej marce działania na najwyższym poziomie i skontaktuj się z agencją MAVIKA – wesprzemy Cię w działaniach social media od A do Z! Oferujemy wieloletnie doświadczenie oraz kreatywny zespół gotowy do działania! Zapraszamy do współpracy!

REKLAMA
To może Cię zainteresować