Mobilny Asystent Mieszkańca - pomysł, który nie wypalił

WK, Joanna Jaros | Utworzono: 11.05.2020, 07:47 | Zmodyfikowano: 11.05.2020, 08:47
A|A|A

fot. Patrycja Dzwonkowska

W zamyśle aplikacja miała odciążyć infolinię miejską składającą się z siedmiu siódemek w przyjmowaniu interwencji. Wrocławianie jednak nie przekonali się do takiego rozwiązania, przyznaje Krzysztof Szłapka z Biura Prasowego Urzędu Miasta:

Użytkownicy, których jest zaledwie około 500., w komentarzach najbardziej chcieliby dodania możliwości zgłaszania palenia śmieciami w piecach. Dodatkowo, wrocławianie narzekają na przykład na to, że nie wiadomo czy ich interwencja w ogóle jest rozpatrywana. Sprawę wyjaśnia Szłapka:

Urząd obiecuje uaktualnienie i dodanie nowych funkcji, jednak nie wiadomo kiedy to nastąpi.

REKLAMA

To może Cię zainteresować