Ślężański miś ma być odwołany z funkcji logo regionu (Posłuchaj)

Radio RAM | Utworzono: 18.11.2008, 15:44 | Zmodyfikowano: 18.11.2008, 21:53
A|A|A

Ślężański miś (za stroną Dolnoslazak.pl)

"Dokąd zmierzasz Dolny Śląsku?" - można spytać obserwując problemy z promocją regionu. Zarząd województwa rozstrzygnął przetarg na opracowanie jej strategii. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że wcześniejsze władze województwa wydały aż 9 mln zł na wielką kampanię promocyjną Dolnego Śląska.

Jednak tamta kampania nie sprawdziła się. Dlatego obecny zarząd chce o niej zapomnieć. I zamierza postawić sobie nowe cele w promowaniu regionu. Jakie? Posłuchaj, jak o nich mówi marszałek Marek Łapiński (wszystkie nagrania - Radio Wrocław):

Nową strategię ma opracować grupa Eskadra (prowadziła kampanię Donalda Tuska). Koszt: prawie 300 tys. zł. Potem zarząd zamierza przygotować nową kampanię promocyjną regionu.

W efekcie, logiem Dolnego Śląska raczej nie będzie już ślężański miś. Były marszałek Andrzej Łoś mówi, że pomysł obecnego zarządu to błąd. Posłuchaj:

Strategia promocji Dolnego Śląska ma m.in. objąć działania związane z Euro 2012.

REKLAMA
Dźwięki
Ślężański miś ma być odwołany z funkcji logo regionu. Mówi marszałek Marek Łapiński. Nagranie Radia Wrocław.
Ślężański miś ma być odwołany z funkcji logo regionu. Mówi eksmarszałek Andrzej Łoś. Nagranie Radia Wrocław.