Pozdrowienia z najlepszych wakacji ever!

Monika Jaworska | Utworzono: 09.09.2017, 14:55 | Zmodyfikowano: 09.09.2017, 14:55
A|A|A

Sebastian Zieliński, Beata Smolińska, Małgorzata Przeździecka i Krzysztof Stronczak

"W dużym skrócie: 8 dniowa wyprawa rowerowa szlakiem Green Velo* (czasem zbaczaliśmy). Wyruszyliśmy z Białegostoku, dojechaliśmy do Budy Ruskiej (niedaleko Suwałk) i tam założyliśmy obozowisko i zrobiliśmy sobie 2 dni spływu kajakowego Czarną Hańczą. Trasa wiodła przez Narwiański Park Narodowy, Biebrzański Park Narodowy i Wigierski Park Narodowy. Przeprawialiśmy się pływającą kładką przez rozlewiska Narwi, zwiedziliśmy Tykocin, tropiliśmy (z sukcesem) łosie na carskiej szosie, jechaliśmy w wodzie po pas przez wylaną Biebrzę, uciekaliśmy przed hałasem Augustowa, ścigaliśmy się na pięknej trasie wokół jeziora wigierskiego.

Każdy nocleg w innym miejscu, od namiotów rozbitych na dziko przy trasie, poprzez nocleg u pana kierującego kombajnem typu Bizon zatrzymanego przypadkiem na stopa, na agroturystyce ze wszystkimi wygodami kończąc. Wyprawę zakończyliśmy relaksując się kajakowo nad Czarną Hańczą w Budzie Ruskiej (tam gdzie Komorowski ma swoje włości). Jeden niegroźny wypadek, żadnych awarii, duże problemy z podróżowaniem rowerem via PKP przez nasz piękny kraj.

Wyszło  411 km rowerami i 35 kajakami. Jedne z najlepszych wakacji ever. Dużo przygód, sporo nowych znajomych i nowych pomysłów.

Szprychówki, ku chwale Radia RAM, podróżowały z nami całą drogę. Raz, dzięki nim, zostaliśmy zidentyfikowani jako wrocławianie! :) "

Uczestnikami sierpniowej eskapady byli Małgorzata Przeździecka, Krzysztof Stronczak, Beata Smolińska i Sebastian Zieliński, który przysłał nam zdjęcia i opis ich wakacyjnej podróży po wchodniej Polsce. Całej Ekipie gratulujemy udanej wyprawy i wszystkich zapraszamy na kolejne pikniki rowerowe Radia RAM za rok. Jak się okazuje, nasze szprychówki przynoszą szczęście!

Poznaliśmy się na tym PIKNIKU.

*Wschodni Szlak Rowerowy Green Velo − szlak rowerowy prowadzący przez pięć województw we wschodniej Polsce, tj. województwo lubelskie, podlaskie, podkarpackie, świętokrzyskie i warmińsko-mazurskie. Ma blisko 2000 km długości i jest to najdłuższa trasa rowerowa w Polsce.