Idzie nowe w Śląsku Wrocław

Bartosz Synowiec | Utworzono: 19.02.2016, 09:19
A|A|A

Podczas inauguracji piłkarskiej wiosny we Wrocławiu, stadion, na którym swoje mecze rozgrywa Śląsk odwiedziło niemal 14 tysięcy kibiców.

- To dobry wynik wyjściowy. Pracujemy bardzo ciężko, żeby frekwencja na wrocławskim stadionie podnosiła się z meczu na mecz. Bardzo zależy nam na regularności, dlatego zachęcamy do częstego przychodzenia i korzystania z przedsprzedaży. Na obejrzenie na żywo spotkania z Wisłą bardzo duża część kibiców zdecydowała się w ostatniej chwili, co spowodowało małe problemy dla organizatorów - ocenił Radosław Bąk.

Działania nowego dyrektora wkrótce zaczną być jeszcze bardziej widoczne. - Już niebawem na stadionie powstanie muzeum i sklep Śląska Wrocław, w którym kibice i turyści będą mogli się zaopatrzyć nie tylko w klubowe produkty, ale także w pamiątki związane z naszym miastem. W każdym dużym mieście jest na stadionie taki sklep i czas, żeby pojawił się też i tutaj. Na razie zachęcamy do zakupów online, mamy ostatnio dużo zamówień z Japonii.

Radosław Bąk zapewnił też, że lada moment na koszulki piłkarzy trafi nowy sponsor oraz zapowiedział reaktywację Klubu Biznesu Śląska Wrocław. - Będzie tam miejsce dla każdego, nawet najmniejszych przedsiębiorstw. Nasz klub to bardzo rozpoznawalna marka w całej Polsce i można dzięki niemu świetnie się zareklamować, zapraszamy do współpracy.

na zdj. Joanna Gawlik i Radosław Bąk z marketingu Śląska.

REKLAMA