Kolejny milion z miejskiej kasy dla Śląska. Znamy szczegóły umowy

Radio RAM | Utworzono: 23.07.2014, 18:21 | Zmodyfikowano: 23.07.2014, 16:28
A|A|A

Fot. archiwum radioram.pl

Wrocławski maraton, którego organizatorem jest Młodzieżowe Centrum Sportu, pojawił się na oficjalnej stronie i w materiałach Śląska jako sponsor klubu. 

Władze MCS, jak i Śląska unikały odpowiedzi na pytania o kwotę umowy. Ustaliliśmy, że chodzi o milion złotych. Potwierdza to rzecznik magistratu Arkadiusz Filipowski, który dodatkowo wyjaśnia skąd wezmą się te pieniądze:


Takie postępowanie można ocenić tylko w jeden sposób przyznaje dziennikarz sportowy Gazety Wyborczej Artur Brzozowski. - Jest to nieporozumienie. Miasto przez swoje spółki pompuje pieniądze do Śląska. Przedstawiciele miasta chyba boją się gniewu wrocławian, że profesjonalny klub sportowy wciąż jest utrzymywany z ich podatków - mówi Brzozowski:

Filipowski dodaje, że pieniądze przekazane Śląskowi nie będą pochodziły od sponsorów, czy biegaczy. - Z 16 milionów zaplanowanych na wsparcie Śląska, jeden milion został przekazany przez MCS, który tym samym wykupił promocję wielkiej imprezy, czyli maratonu. W ten sposób uzyskujemy wartość dodaną, bo te pieniądze i tak mieliśmy przeznaczone dla Śląska - tłumaczy Filipowski:

Nasz dziennikarz widział podpisaną przez władze MCS i Śląska umowę w tej sprawie. Ile i za co MCS zapłaci Śląskowi? Przypomnijmy, że współpraca będzie trwać dwa miesiace. W tym czasie Śląsk rozegra 8 meczów, w tym 4 we Wrocławiu.

Szczegóły umowy:

Cel

Kwota (brutto)

Spot na bandach

125 000 zł

Banda statyczna

45 000 zł

Reklama na ławkach rezerwowych

35 000 zł

Logo z linkiem na głównej stronie internetowej

10 000 zł

Newsletter

40 000 zł

Logo na tablicach konferencyjnych

200 000 zł

Telebimy

30 000 zł

Spot video na LCD w sali biznesowej i punktach gastronomicznych

18 000 zł

Wydawnictwa

5 000 zł

Baner na esplanadzie

12 000 zł

Akcje promocyjne w przerwie meczu

40 000 zł

Konkursy na facebooku

20 000 zł

Logotyp sponsora na materiałach drukowanych

15 000 zł

Reklama głosowa spikera

25 000 zł

Prawa do wykorzystania wizerunku pierwszej drużyny

100 000 zł

Prawo do używania znaku i nazwy klubu podczas działań informacyjno-promocyjnych

100 000 zł

Umieszczenie logotypu sponsora na koszulkach Akademii Śląska

100 000 zł

Udział zawodników pierwszej drużyny w wydarzeniach promocyjnych

60 000 zł

Materiały promocyjne Akademii Śląska

10 000 zł

Logotyp sponsora w pasku sponsorskim na stronie internetowej Akademii Śląska

10 000 zł

Podsumowując:

1 000 000 zł

 

 

 

 

 

 

REKLAMA

To może Cię zainteresować