PKP Chce odszkodowania za zalany dworzec

Magda Bajor | Utworzono: 28.05.2014, 21:41 | Zmodyfikowano: 28.05.2014, 20:02
A|A|A

fot. screen z YT

Rzeczniczka PKP Katarzyna Mazurkiewicz mówi, że spowodowało to duże utrudnienia w funkcjonowaniu dworca. - Musieliśmy zamknąć hol z kasami i jedną poczekalnię. Staraliśmy, żeby pasażerowie nie odczuli skutków ulewy, więc uruchomiliśmy drugą poczekalnię - mówi Mazurkiewicz:

Dworzec remontowała firma Budimex. Cały czas obowiązuje gwarancja wykonawcy. To na jej podstawie PKP chcą się ubiegać o odszkodowanie. Jego wysokość nie jest jeszcze znana.

- Musimy oszacować ewentualne straty, analizujemy to, co się wczoraj wydarzyło i na tej podstawie sporządzimy raport - dodaje rzeczniczka:



Rzecznik Budimexu Krzysztof Kozioł powiedział, że firma nic nie wie o zamiarach PKP. Spółka dotychczas nie przekazała żadnego pisma w tej sprawie.

TUTAJ zobaczysz, jak wyglądał wczoraj wrocławski dworzec.

REKLAMA