Strefa Stylu RAM - Wyprzedaże, wyprzedaże

Radio RAM | Utworzono: 04.01.2011, 10:14 | Zmodyfikowano: 05.01.2011, 11:31
A|A|A

Zdrowy rozsądek i nawet przysłowiowe zmęczenie ludzkiego materiału nie ma tu nic do rzeczy. W sklepowej witrynie napisano wyprzedaż, minus 70 procent i już jesteśmy ugotowani. Wydaję się, że jesteśmy w tym wszystkim trochę jak laboratoryjne myszki. Wystarczy trochę nastrojowej muzyki, specjalne urządzenia do rozsiewania przyjemnych zapachów, kojarzących nam się np. z wakacjami i już wyciągamy plastikowy pieniądz. Zastanowimy się, jak to wszystko działa. Zobaczymy, czy warto się przed tym bronić czy może jednak warto po prostu zaplanować, że garderobę warto odświeżać sobie w czas obniżek cen.

Jak wynika z badań  88 proc. rodaków rywalizacja cenowa była ważnym i decydującym czynnikiem przy zakupach. Badania Pentora wykazały, że najskuteczniejsza i najlepsza jest prosta promocja, polegająca na obniżce cen. Aż 92 proc. polskich konsumentów lubi ten rodzaj promocji. W dodatku wolimy dostawać większą ilość produktu za tę samą cenę (80 proc.).

Podejrzymy też, które z gwiazd lubią szaleństwo wyprzedażowe, a które jak Sir Elton John oraz jego życiowy partner, kanadyjski reżyser David Furnish – najbardziej nienasyceni konsumenci męskiej mody haute couture – przeprowadzają bezlitosną czystkę w swoich ogromnych garderobach na rzecz akcji "Out of the Closet", z której zyski przeznaczone są na cele charytatywne.

REKLAMA